Uutiset

Asiakaspalvelija Helsinkiin

Etsimme tilausten vastaanottoon reipasta tiimiläistä!

Artikkeli

Etsimme asiakaspalvelutiimiimme ja tilausten vastaanottoon reipasta tiimiläistä!

Tilausten vastaanotossa teet yhteistyötä muun tiimin kanssa ja huolehdit siitä, että asiakkaan tilaus kirjautuu oikein sähköiseen asiakasjärjestelmään. Toimit myös linkkinä asiakkaan, ajojärjestelyn sekä myynnin välillä. 

Etsimämme henkilö on asiakaslähtöinen, ulospäinsuuntautunut sekä oma-aloitteinen tiimipelaaja. Suurin osa tilauksista tulee puhelimitse, joten puhelimessa asioimisen taito tai sen opettelu on välttämätöntä. Olethan siis paineensietokykyinen ja huumorintajuinen! 

Koulutustaustasi voi olla joko kaupalliselta alalta tai logistiikan alalta. Osaamisvaatimuksena on perustasoiset tietotekniset taidot (MS Office, jne.), sekä hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito. Eduksi katsotaan työkokemus asiakaspalvelusta tai logistiikan alalta, sekä englannin ja ruotsin kielen taito. 

Tarjoamme rennon ja dynaamisen työyhteisön ilman turhia organisaatiolokeroita, jotta jokaisen on mukava tulla töihin. Uskomme, että säilyttämällä organisaatiorakenteen joustavana, voimme tarjota myös asiakkaillemme joustavaa ja asiakaslähtöistä palvelua. 

Mikäli tunnistat itsesi kuvauksesta, niin lähetä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen sekä CV osoitteeseen satu-maria.jauhiainen@sortera.fi. Lähetäthän hakemuksesi viimeistään 25.10.2024